Julebeta og 5-mail.

  • From: Laus Klúwer <laus.kluewer@xxxxxxxxxx>
  • To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Dec 2015 12:55:00 +0100

Hej allesammen.
Jeg håber alle har haft en god jul.
Så må jeg jo indrømme at jeg var lige hurtig nok på tasterne, da jeg skrev om
E-mail og den nye version af beta-softhvaren. Ser man nærmere i filstyring,
viser det sig at der er kommet en ny mappe kaldet "E-mail" som bliver vist lige
før den gamle som hedder "Email". Der er altså en bindestreg til forskeal, og
det skal man bare være opmærksom på, så går det alt sammen. Har man brug for
det, kan man bare kopiere mapper fra den gaamle "Email" til den nye "E-mail".
Der er altså ikke, som jeg fejlagtigt fik skrevet, slettet noget.
Rigtig godt nytår til jer alle.

Venlig hilsen
Laus Klüwer.

Sendt fra min Braille Sense U2.