[dgz] hej alla...

  • From: "Hipshot @ Mapping" <mapping@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Dec 2000 21:37:13 +0100

Hej alla, jag vill bara säga att ja har märkt att d har blossat upp nått
otrevligt som nästan kan likans av en 'såpa' mellan Nikklas o Ville, mycket
otrevligt.

Jag (jockum 'hipshot' skoglund) tycker att ni skall lösa era problem, och
slutat att bråka med varran, för detta börjar bara att bli personligt, och
går därmed ut över alla andra medlemarna. Och då kanske man inte vill vara
med längre. SÅ SLUTA ATT HAKKKKKAAAAA på VARRRRAAAANNNDRRRRAAA... vandra....
(citera mig gärna)

Och mycket av detta beror på folks olika kampanjer, d har klagats på både
Alexs och Makkans, ja tycker nog att makkans e lite oseriös, och kanske att
alex e lite hård, Men alla (dom som har kännt han ett tag) vet att makkan
kan vara lite oseriös. Om allex så vet ja inte, fast av d jag har träffat
honom, så värkar han trevlig..,,.

Ja ställer mig neutral mellan nikko o will0w,...

Ja vet att d var många (inklusive mej) som inte gillade att ville bestämde
så mycket förra gången,... fast alla kan ju ändra sig.. lr hur?.. sen så
undrar ja var johan har tagit vägen, säger han någonsin nått om nått, han
klagar inte men ställer heller inga krav etc. u know.

Sen så låg d marsmallows över hela golvet förra gången som man snubblade
omkring i... mycket otrevligt... O ja fick ställa undan skit för andra..
helvette..

Angående switchar (kan fan inte stava d tror ja), borde vi rösta.. alla
medlemarna, för alla vill nog inte ha d, o vissa kanske vill ha d...

Sen för d sissta så tycker ja att förra lanet var väll ganska lyckat för att
vara d första 'organiserade' lanet :)
Vi spelade inte för mycket av nått, kanske TFC Dustbowl (sa: jag, men ja
blev väll lite trött på d kanske)... D var oxå roligt att lära känna en
massa nya personer, vissa har ja ju sett men alldrig pratat med, d var oxå
kul att spela CS så många, o TFC med för den delen, sakande tyvärr UT (sa:
jag, men d e klart, d e väll bara ja johan o calle som gillar d kan ja
tro),...

... ha d bra alla,...   kanske har en ny dator till nästa LAN föresten.....
:)

MVH:

Jockum 'Hipshot' Skolgund -  OBS: detta mailet har ja skrivit med egen regi,
ingen anna har samverkat i d, så om ni skall klaga, klaga inte på ville lr
nån, klaga på mig (jockum 'hipshot skoglund)....