[dgz] Styrelsevalet slut, skolan likaså, God Jul mm ...

  • From: "Will Svenselius" <wille47@xxxxxxxxx>
  • To: "DGZ Freelist" <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Dec 2000 14:45:39 +0100

Låt mig till att börja med önska alla en riktigt God Jul,
och hoppas att ni är lika glada som jag att skolan är slut för i år.

En del saker har hänt sedan sist. Den allra viktigaste är
att valet till Styrelsen är avgjort och vinnarna är Jockum Skoglund
samt Alexander Edström, med 12 respektive 7 röster. God trea kom
Christian Nordvaller med 2 röster. Övriga kandidater slutade på noll.
För en fullständig redovisning av valet, gå in på hemsidan och läs
sidan "styrelsevalet".

Apropå hemsidan .. på begäran har jag där installerat en timer som visar
antalet dagar, timmar, minuter och sekunder till början av LAN2001.

En hel del pengar har kommit in idag, men ännu är det några som inte
har betalat. BETALA TACK! Annars vet man aldrig vad som händer ... ;)

Mvh Wille