[dgz] Politiknytt

  • From: "Will Svenselius" <wille47@xxxxxxxxx>
  • To: "DGZ Freelist" <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Dec 2000 23:27:05 +0100

Lite nytt ...
Idag anmälde sig två NYA kandidater till styrelsevalet .. detta börjar likna
Florida mer och mer tycker jag :)

De nya kandidaterna är Jockum Skoglund och Filip Wistrand.
Om du nu redan har röstat, FRUKTA EJ! :D
Du är helt fri att ändra din röst. Du röstar, eller ändrar en tidigare röst,
genom att skicka e-mail till mig - wille47@xxxxxxxxx

Sista dag att rösta är Julafton (24 December) men jag rekommenderar starkt
att du röstar innan dess.

För att Ni, våra medlemmar, skall kunna ha koll på omröstningen så
har hemsidan utökats med en ny sektion speciellt för detta syfte där Ni kan
hålla
koll på inte bara vilka kandidaterna är och hur många röster varje kandidat har,
men även läsa om respektive kandidat - vad de vill, vad de står för - deras
politik
helt enkelt.

OBS! MYCKET VIKTIGT!
Jag har inte mottagit någon "kampanj" från styrelsekandidaterna CHRISTIAN
NORDVALLER,
CALLE GRUBB, RASMUS BODÉN samt FILIP WISTRAND. Om du som läser detta är en av
dessa
fyra och avser fortsätta kandidera föreslår jag att du skriver ett par rader om
vilka
åsikter du står för och hur du vill att föreningen skall vara, osv osv.

Alla andra, gå in på hemsidan www.dgzone.org , lösenord "drdaniel" , och läs
sidan "Styrelseval". Rösta sedan, om du inte redan gjort det.

Mvh Wille