[deak] Re: [deak] in memoriam május 28.

  • From: Gida <gidamester@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Jun 2011 15:08:00 +0200

Hali Srácok, Báránykáim, SzRobi!

Bocs, egy kis fáziskésésben leledzem, de csak a minap tudtam elolvasni az
utóbbi leveleket.

Nem vagyok egy szentimentalista fazon, de meg-meg kellett törölnöm a
szemeimet egy-kétszer. Én is csatlakoznék a többiekhez és hadd köszönjem
meg résztvevőknek a részvételt, a szervezőknek meg a szervezést. Nagyon
megindító volt és még most is olyan jó érzés, hogy ennyire összetartó az
osztályunk. (nem is tudom azt mondani, hogy a "volt osztályunk")

Néha kívülállóként néztelek Titeket, és nagyon jó volt újra látni azt a
pajkosságot, ami kitette anno a mindennapjainkat. Észrevettétek, hogy
általában ugyanott folytattuk a diskurzust, ahol (akár) évekkel azelőtt
abbahagytuk?

A Böbével meg azt elemezgettük, hogy egy csomóan nem változtatok szinte
semmit. Amikor viszont a tablóképeket néztük, az ottani képeken gyerekfejű
önmagunkat láthattuk viszont. Valahogy az egymásról alkotott emlékképünk is
velünk öregedett/korosodott/érett.

A Jeremy (nem Jomini!) nagyon szépen levezényelte az egész iskolai részt.
Rajta valahogy jobban látszik az idő. (Emlékeztek, mikor azt mondta a
Dirire, hogy kocka, aztán korrigált, 6a2 ("hatánégyzet") mert belül üres?

Na sziasztok! Remélem tartjuk a kapcsolatot. Böbe! Ez a levelezőszisztem
meddig él?

András! Csinálj magadnak egy gmail-es/hotmail-es címet, a Böbe hozzáad a
rendszerhez, és odaát is tudod olvasni a közös leveleket.

Minden jót mindenkinek! Jó volt látni Titeket! A mielőbbi viszlát,
N.Robi