[deak] Re: [deak] belépő

  • From: Gábor Szlávecz <szlavi@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 May 2011 13:16:15 +0200

Sziasztok!

Az előbbi felvetésekhez csak pár mondatot szeretnék hozzá tenni.....bár
lehet sokan megköveznek érte.....
*Ha a többség úgy véli, hogy itt az idő egy jó kis lealjasodáshoz, hát
akkor, jobb ha el sem mennek azok, akiket ez nem mozgat..... és azt is
szavazásra kellene bocsátani, hogy ki akar berúgni és ki nem! Úgy érzem, nem
kellene elővenni a gondtalan ifjúkor baromságait, inkább azt várnánk el,
hogy az ebből kinőtt érett emberekkel fogunk találkozni, és kulturáltan
beszélgetni, iszogatni, jól érezve magunk 20 év tárlatából!*
Ha valamit mégis rosszul értelmeztem, akkor sorry...

Üdv:
           Szlávi