[cyberpunk] Tutustumisiltaa otto 2

  • From: Pasi Paunu <pasi.paunu@xxxxxx>
  • To: cyberpunk@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Aug 2009 20:24:55 +0300

Hellou,

Kysellääs taas uudemmalla otteella miten ihmisiä kiinnostaisi joku iltama pieneen tutustumis sessioon. Itse pystyn järjestämään tällä hetkellä illat miten vain joten minun puolesta viikot ja vk-loput käyvät hyvin esim. klo 16 eteenpäin. Uskaltakaa toki ehdottaa jotain päivää sitten ettei jää kellumaan ihan täysin päivät. Ehdotan itse tämän viikon perjantaita / lauantaita tai sitten ensi viikolla jotakin parempaa ajankohtaa.

Oletteko jo ehtineet tutustua introduction matskuihin yms?
Jos maailma ei vielä aivan auennut, niin tässä olisi muutama pieni lisälukusetti mitkä kannattaa chekata:
http://www.shadowrun4.com/missions/background_razors.shtml
http://www.shadowrun4.com/missions/background_foxhound.shtml
http://www.shadowrun4.com/missions/background_castoffyoursins.shtml

Sitten tarinoita kuudennesta maailmasta!
http://www.shadowrun4.com/fiction/index.shtml