[computer_graphics] RE: [computer_graphics] Re: Σφαγή!!!!!!

  • From: "Kostas Alogariastos" <marauber@xxxxxxx>
  • To: <computer_graphics@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Oct 2006 19:33:32 +0300

Δυστυχώς οι μονάδες δεν πάνε έτσι! Το 8 που πιάνουν είναι αυτό που θα
προστεθεί για να βγει ο τελικός βαθμός!

Άρα για να πάρει κάποιος 10 στο τέλος θα πρέπει να γράψει το 8/8 από εδώ +2
από τις δυο εργασίες που θα έπρεπε να είναι ολόσωστες.

Γι' αυτό είπα να το κάνουμε με άριστα το δέκα. (+ότι πάρουμε από τις
εργασίες).

Πάντως παραξενεύομαι που σου φάνηκαν πιο εύκολα τα σημερινά. Εκτός από τη
μια άσκηση που ήταν ίδια, στα παλιά θέματα είχε ένα απλό Bresenham αντί για
αυτό με τη μετακίνηση της κάμερας.

Όσο για το 2ο  θέμα με την κάμερα.στις εξετάσεις του Αυγούστου τα δυο πρώτα
ερωτήματα έβγαιναν με μερικές λογικές πράξεις. Αρκετές μεν, μεταξύ αριθμών
δε.

Στα σημερινά, ήθελε ολόκληρη απόδειξη. Δεν ξέρω αν το έκανες πάντως ήθελε
άπειρες πράξεις ενώ γινόταν και ένα χαμός από διαφορετικές μεταβλητές. Σε
καμιά περίπτωση δεν συγκρίνεται αυτό το χάος με θέμα στο οποίο ήξερες τι θα
κάνεις και απλώς εφάρμοζες τις σχέσεις του βιβλίου, τουλάχιστον για τα δυο
πρώτα ερωτήματα.