[bw] Re: rst skusenosti a

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 May 2009 21:51:04 +0200

Potvrzuji,MPX dvoustovka je sice o něco rychlejší,ale poruchová.Sám ji tu mám,ale už se nedá použít.Leda žebyste to chtěl zkusit,tak vám to klidně pošlu.Ale vydrží to tak 3 hodiny nabité,asi se zoxidovaly kontakty.Nicméně je to dobré,ten prográmek. ----- Original Message ----- From: "Radek Štipčák" <stipa777@xxxxxxxxx>