[bw] knihovna ktn

  • From: "Karel Giebisch" <giebisch@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 May 2009 14:00:44 +0200

ahojte na konferenci, vím, že už se na tohle téma jednou diskutovalo, tak mě
pálí už nějakou dobu tato otázka. Mnozí z Vás si jistě už přez internet
objednali nějaké ty knihy v bodovém písmu, či různé věci na cd nosičích.
Zajímalo by mě, zda ty věci, které se dají do košíku objednávek se tam dají
nějak uchovat. Věci mi tam zůstanou, ale jakmile vypnu počítač, zapnu ho znovu,
a chci si ještě něco přiobjednat zjistím, že mi objednané věci z košíku
zmizeli. Dá se nějak udělat aby tam věci zůstali do té doby, než sestavím
objednávku?
Děkuji Vám předem za pomoc.
tento text byl vložen i na fandu, proto se omlouvám za jeho podivnou strukturu.
Pěkný den přeje Karel giebisch.