[bw] Vánoční novinky na audiogames

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Jan 2011 11:06:05 +0100

Přátelé, jako i minule, tak i teď se nám na audiogames.net naskytla různá
překvapení na Vánoční svátky i Nový rok. Už to asi píšu pozdě a mnozí z vás ví
o novinkách, ale pro ty, co ještě neví předložím stručně, co přibylo.
1. Nová verze Q9, kterou stačí jen přeinstalovat. Změny se týkají toho, že ve
hře lze získat laserovou zbraň i bez cheatu a nepřátelé mohou také padat do
jámy. Myslím, že velmi spravedlivé to je. Také přibyla i změna, kdy ve vzduchu
můžete ptáky zabíjet kijem velmi rychle a už vás tak často nekoušou. Tedy tuto
verzi novou stahujte na www.blastbay.com.
2. Podrobnější update stránek, za zmínku stojí například i hra Towers of war,
podobné jako Sound RTS, ale moc jsem ještě nezkoumal. Stavíte různé typy věží,
které mají různou účinnost zbraní. Zatím ale hra není úplně dodělaná, takže
určitých změn se jistě dočkáme.
3. Kdo hraje po netu Monopoli od RS games, jistě ho potěší novinka jejich
klienta updatovaného, takže klidně stahujte a pařte, protože to je fakt dobrá
gameska na odreagování:)
4. Kdo má Klango, také najde mezi hrami novinku, i když by se mělo spíš jednat
o Sharevare a najdete ji v menu klanga.
5. Milovníci Sound RTS se také dočkali nové verze, já ji tedy nezkoušel, mám
radši stabilní zatím.
6. Kdo má náhodou Iphone, může si zahrát hru Papasangre, která je také na
audiogames. Iphone nevlastním, takže nemohu posloužit, ale podle diskuze to
chce ještě nějaké dodělávky.
7. Asi poslední významnější novinkou je hra River raiders. Najdete ji na
audiogames, kdyby někdo nemohl najít, dám na Dropbox. Je to podobné jako
Superegghunt, aspoň tak mi to příjde. Jste jakoby potápěč a sbíráte různé
mince, bonusy a superbonusy, vyhýbáte se duchům a příšerám a musíte se i
nadechovat. Ovládání je jednoduché šipkami nahoru a dolů se potápíte a
vynořujete na břeh. vpravo a vlevo plavete. Hra chce ještě teda podle mě také
nějaká vylepšení. Ale hrát se to dá a opravdu je to zábava:)Omlouvám se za tak
pozdě psané info o hrách, ale nějak v tom shonu nebyl čas.
Váš pařmen a informátor
Lukáš Kakara
ICQ: 456195007
Mail: lukas86.kakara@xxxxxxxxx