[bw] Vipgames zone hry

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Sep 2010 14:57:17 +0200

Pøátelé,proto¾e jsem si legálnì koupil Supertenis,kdo bude chtít si zahrát
po netu a má tuto hru verzi tøi nula,a» se ozve a rád si s ním zapaøím.Také
jsem si zakoupil Superfootball a poprosím toho,kdo to u¾ hrál,aby mi nìjak
vysvìtlil,jak se s brankáøem vykopává,abych si nedával poøád vlastní
góly.Nerozumím tomu,aè se mi tohle stává málokdy,zøejmì ta hra je trochu
slo¾itìj¹í,ne¾ jsem si pøedstavoval.Tak¾e kdo si chce zapaøit tennis,a» se
ozve.
Luká¹ Kakara
ICQ: 456195007
Mail: lukas86.kakara@xxxxxxxxx