[bw] Q9 dohrán

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Nov 2009 17:47:36 +0100

Přátelé,tak jsem si musel prostě koupit Q9 a musím se pochlubit,že sice na nejlehčí úroveň,ale dohrál jsem ho.Ten boss je úplně super,je to vlastně Philip,jen je to teda hodně těžké.Sice jsem ho umlátil tím kyjem,ale prsty dostaly hodně zabrat.Po odehrání hry na lehké úrovni se mi odemkly cheaty,kde si můžete dát tisíc štítů,tisíc zdraví,navolit si libovolný level,tisíc kamenů,novou zbraň,což je laserová puška,která má tisíc baterií a co je naprostá bomba,můžete normálně chodit po jámách bez skákání po zadání cheatu.Ty vám samozřejmě neprozradím,ani by to asi stejně nešlo,pokud hru nedohrajete,takže směle dotoho,to zvládnete.Potom jsem to chtěl trochu obelstít a hru jsem hrál na médium úroveň s laserem a přecházením jam,ale po zabití bosse se mi Philip vysmál,že žádné překvapení nebude,protože jsem použil cheaty:)Takže,jak Philip Benefal psal,což je autor hry,na nejlehčí úroveň má hra úplně jiný konec než na tři ostatní.Tak pařte směle:) Lukáš Kakara