[bw] Hra

  • From: Stanislav Brož <island@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 May 2009 18:56:16 +0200

Dobrý den.
Musím se přiznat, že se sportovními hrami nemám moc zkušeností, ale myslím,
že to není zas až tak špatný nápad.
Mým žánrem jsou spíše strategie nebo rpg.

K tomu představení, někteří mě znají a pro ostatní:
Programátorem bych se nenazval, jelikož  programátora profesně nedělám.
Pracuju s vývojovým prostředím Delphi už asi deset let, aktivně asi poslední
tři roky. Je to více méně můj koníček. K programům z mé dílny patří aplikace
DRD klient a DRD server pro hraní dračího doupěte , rozpracovaná rpg hra.
Vše jsou v podstatě běžné aplikace, které komunikují s hráčem buď přes audio
nahrávky či klasické sapi rozhraní. V poslední době jsem podlehl kouzlu
webových aplikací, na tomto poli mám rozepsanou jednu gamesu.
Tým žádný nemám, uvítal bych pouze betatesting či názory ostatních.
Pravdou je, že jak jsem psal výše, je to můj koníček a tedy časově až po
práci a pokud mi to dovolí rodina.
Standa Brož