[brooklyn] hi 2

  • From: Grebenár Róbert <grebenar.robert@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Jun 2003 01:07:06 +0200

Ahoy mindenkinek! En is itt figyelem a egysoros levelek dompingj=E9t, de
valaki dolgozik is :) Milyen orom pl. a Joe-et is itt latni!  A =
kocsm=E1k
kozul, ha jol lattam, csak az a happy day kozeleben levo alagsori cucc
maradt ki, aminek uvegezett volt a l=E9pcsolejarata, pont egy
keresztezodesnel, =E9s lenn volt darts is. Es ez nem az Ad=E1m volt! =
Asszem
utols=F3 evekben nyitva sem volt...

Joe: nekem az MKB-sok nem kollegaim, azok Agoston kollegai :) O egyben
az ugyfel is :)
> Mikrobi: a fent emlitett tanfolyamon (HP UNIX admin) volt nehany MKB-s

> =3D kollegad(?).

mcrobi

ui. A Brooklyn jo hely volt... mindenki hallatt mar olyanrol, akinek egy
ismerose l=E1tott mar csajokat kuszni a kromrudakon, es ez mindig "nem
regen" volt :)