[brooklyn] Válasz: list members (2003.06.30)

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 30 Jun 2003 11:23:12 +0200

Nem rossz a 60-80 fős végzős évfolyamból.
A múltkor találkoztam Lyezus Krisztussal, aki akart jelentkezni, de
visszajött neki valami angol szöveg és nem tudta mit kell csinálni.
Valaki segítsen neki Andriska.

Andras Kerdo <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.06.30
11:13:17; andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx@freelists.org dátum: 2003.06.30
11:13:17