Válasz: Re: Fika

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2003 12:18:27 +0200

Erre a 2 levélre csak azt tudom mondani, hogy

Mi a faszomokat írtál ide Áron b+?
Ki a faszom tudja, h mik ezek?
És ki a faszomat érdekli egyátalán, h mik ezek?

Már azt is gondolhatnám, h kínaiul van az egész, de hát te Japánba vagy.

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.09.05 12:06:30

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Fika

 Ha mar igy belejottem: a J2EE magaban foglalja mind a servlet-eket, mind
a JSP-t, mind az EJB-ket, szoval a lista ilyen ertelemben redundans. A M$
cuccokrol f sincs.

 Regards,

 Aron

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.09.05 12:04:15

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:

 A PL/SQL kisse kilog az "Adatbazisok" felsorolasbol, az Oracle-t
meg nem szokas ORACLE-nek irni.
 Masreszrol, az h otthon vagytok mindenfele M$ technologiakban meg a
J2EE-ben is, az szerintem a kovfelekeppen teljesulhet:
 - ketten vagytok, de egyutt 150 ev felett
 - fiatalok vagytok, de van 50 engineer-etek
 - mindketten zsenik vagytok

 Gondolom C, igaz?! ;) Persze kell a sok buzzword, arra bukik a hulye
kliens...
 Amugy kez- es labtorest a cegalapitashoz, remelem 10 even belul a
Forbes-ban v a HVG-ben olvashatok Rolatok! Gambatte kudaszai. ("Hajra!")
 Regards,

 Aron

 PS. Baker, fikazasban megin' en irtam a leghosszabbat. Bocs. :/