Cowboy

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: Zsolt.Somogyi@xxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Mar 2004 08:57:50 +0100

Bemegy egy cowboykalapos, bőrnadrágos, magasszárú csizmás fickó a bárba és
leül a pulthoz. Rendel egy italt, amikor a mellette ülő nő megkérdi tőle:
- Mondja, maga igazi cowboy? Csak azért kérdem, mert úgy öltözködik, mint
John Wayne a filmekben.
- Nos, hölgyem, én gyerekkorom óta tehénpásztorkodással foglalkozom.
Minden reggel, amikor felkelek, felöltözök, felülök a lovamra, aztán egész
nap terelgetem az állatokat. De ha már így belemelegedtünk, meghívhatom
egy italra?
- Köszönöm, de azt el kell mondanom, hogy én leszbikus vagyok.
- Leszbikus? Az meg micsoda?
- Tudja, én a nőket szeretem. Reggelente amikor felkelek, csak nőkre tudok
gondolni. Ha az utcán meglátok egy csinos nőt, mindjárt izgalomba jövök,
viszont a férfiak teljesen hidegen hagynak.
A cowboy ezután nem is szól többet, iszogatva a gondolataiba merül.
Hamarosan újabb vendég érkezik, aki megszólítja:
- Bocsánat, uram, Ön nem cowboy véletlenül?
- Nos, eddig én is azt hittem, de most rájöttem, hogy igazából leszbikus
vagyok...