Re: Öldax!

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 May 2011 12:15:10 +0200

Kan vi inte hänga tillsammans i Annecy? Jag förmodar att alla ska dit
eftersom det är den största animationsfestivalen? :)

Annars är jag på när som helst!

/Kribbz

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.