bohmation beer

  • From: Stefan Andersson <stefan@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 2 Dec 2011 12:04:59 +0100

Så mina kära vänner. Ska vi ha en riktig animations öl innan Jul?

Förslag på datum och plats.

Jag börjar

Tors 8:e (nästa vecka) eller Tors 15:e,
tid: 18:30
plats: WC (bondegatan)

Anledningen till WC är att det nästan alltid är tomt där varje gång jag gått
förbi, så det blir lätt att ha alla samlade. Eller så gör vi en mera avancerad
sak och bokar bord någonstans. Men i dessa juletider…. jag lutar åt barhäng och
barmat.

tjopp!
stefan

Stefan Andersson
Creative Director

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: stefan@xxxxxxxxxx
cell: +46 (0)73 626  8850
web: http://www.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete
it without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any
action based thereon. Thank you.