Re: Bohmation Meet, #5

  • From: Erik Wernquist <erik@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "bohmation@xxxxxxxxxxxxx" <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Apr 2010 15:45:31 +0200

WOOORD!

/erk

21 apr 2010 kl. 13.42 skrev Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>:

Vill bara också säga att jag tror att Erik, Jonas, Kribba o jag komm er
att ha skitkul! :)

2010/4/21 Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>:
jo, sorry, Tommie, Alli, James OCH janak klarar sig

Vill också påpeka att utlandsjobb INTE är en giltig orsak, så de nna
gång är det bara vulkanen som räddar er :)

puss o kram

/s

2010/4/21 Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>:
Jahaja, sa London raknas inte som utomlands alltsa?

Den 21 april 2010 11.42 skrev Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>:

jag kanske ska ta det här med regler igen

-- från regelboken

--- --- --- ------------------------------------------------------------------
§ 2 )  Giltiga skäl till frånvaro av Bohmation Meet kvällar

§ 2.1 Dödsfall (ditt eget, är du kremerad kan urnan finnas på plats) § 2.2 Vulkanutbrott och du befinner dig i annat land än Sv erige
§ 2.3    Nytt avsnitt av Simpsons sänds
§ 2.4    Telefonkonferans med Brad Bird
§ 2.5    Sjukdom som kan skada andra medlemmar av Bohmation

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- -------------------------------------------------------------------

Själv trodde jag aldrig att §2.2 skulle kunna användas, men så dant är
livet. Medlemmar som klara sig men nöd o näppe i denna lista är
Tommie, Alli, James.... och ingen mer.

Straff i form av förtal och höga näsor ges av närvarande medle mmar.

mvh
Diktatorn

2010/4/21 Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>:
men vaffan. blir vi 3 st? :(

Jag tar med skinställ. Nån annan får ta med leksaker...

/Kribba

2010/4/21 Staffan Linder <staffan.linder@xxxxxxxxx>

Min torsdagskväll stavas f-ö-r-ä-l-d-r-a-m-ö-t-e, så jag m åste oxå
backa
ur.
No Fido-rep den här gången...
/Tråkpelle-S

2010/4/21 <rickard@xxxxxxxx>

Animadores,

Jag har fått förhinder och kan inte komma på torsdag. Tr ist, men så
är't. Får dricka dubbel dos nästa gång!

/Rickard

eller vill ni som kommer lämna in?

/stefan

2010/4/20 Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>:
Eftersom vissa ar borta och några verkar ha förhinde r så är det med stor sorg i hjärtat som jag flyttar på animations inlämnade.

Så det blir en liten mindre bohmation kväll, hoppas fler ansluter.

Då vi blir ett mindre antal människor så byter vi ställe.

Tid 18ish (guld stjärna för dom som är där 17ish)
Plats: Sacre Coeur (gamla mellis).
http://www.sacrecoeur.se/start.html

-s

2010/4/20 Jonas Kärn <jonas@xxxxxxxxxxxxx>:
jag kommer
/Jonas K

On 20 apr 2010 12:52 "Erik Wernquist" <erik@xxxxxxxxxxxxxxxx>
wrote:

Adda Erik Wernquist

Skickat från min iPhone
20 apr 2010 kl. 12.42 skrev Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxx e>:

jag kommer!

/Kribbz

2010/4/20 Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>

Vilka kommer?

Addera era namn

* Stefan

2010/4/20  <info@xxxxxxxxxxxxxxxx>:

Hej jag har också lite svårigheter o hinna på torsdag, men jag
skall
försöka
komma in till stan lite senare.
Får försöka buda in mina teckningar i värsta fall   :)

/Jonas F

19 apr 2010 kl. 15.49 skrev rickard@xxxxxxxx:

*buuuuuUUUUUUUURRRRRRRP*

/Rickard

kul initiativ! Jag kan inte kommer denna g ång, men hinner jag
så
klottrar
jag ner nåt och ge det till Rickard att spilla öl på

2010/4/19 Jonas Dahlbeck <jonasd@xxxxxxxxxxxxxxxx>

oj! :)