Re: Bloggen blev lite hemligare

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Aug 2009 11:23:32 +0200

Personligen tycker jag det känns lite löjligt. Men det är jag det. Det är ju
ändå en members-only-blogg? Sen att vem som helst kan läsa den är väl hela
grejen med att ha just en blogg? Annars kan vi ju bara hålla oss till våran
hemliga lilla mailing-lista. Fast den kanske inte heller är så hemlig
(arkiveras allting här på nån websida nånstans tex?)?

Eller?

//j