[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Oktobermøte

  • From: Jan Derek Skogen <janderek.skogen@xxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Oct 2008 16:16:21 +0200

Hei

Har desverre ikke anledning, får ta det igjen senere.

JD
    Date: Thu, 16 Oct 2008 09:24:40 +0200
    From: nilshordvik@xxxxxxxxx

    To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
    Subject: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Oktobermøte

    Hei alle sammen,

    Jeg har plutselig fått hele huset for meg selv i morgen.
    Vet at det er kort varsel, men inviterer alikevel til treff hos meg.

    Det spilles på Audion 300B, Living Voice OBX-R, Nottingham platespiller,
Lector cd-spiller.
    Har siden sist oppgradert på vinylsiden, både hardware og soft(er)ware.
    De som stiller opp vil kunne beskue verdens eneste Audio Origami PU7
Cryo...:-)

    Så, kast det dere har i hendene og still opp til et treff i musikkens tegn.
    Tenker at vi starter kl 1900 om ingen har noen innvendinger. Har mulighet
for å holde på til omkring midnatt.

    Mvh

    Nils Hordvik
    Tømmervågen 29
    5101 Eidsvågneset
    mob: 9509 2318

    Den 8. oktober 2008 18:55 skrev Andreas Misund Berntsen
<interman@xxxxxxxxxxxxxx> følgende:

      Ny måned og tid for nytt møte, hvem vil arrangere?

      Og siden sist har vi fått med to nye medlemmer; Michael Schink, og Rune
Andersen. Vi nærmer oss dermed 30 medlemmer!

      Jeg tenkte også at det er lenge siden vi har vært på besøk hos
Audiofreaks. Om det er stemning for det kan jeg jo alltids ta kontakt med
Peter. Jeg var ikke på Horten i år, så jeg fikk ikke med meg hva som er nytt,
men hørte rykter om at det spiller bra.

      Mvh, Andreas

    Windows Live Messenger. Hold kontakten med vennene dine.