[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Lyttekveld på fredag!

  • From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Sep 2006 23:18:16 +0200

1900 kan bli litt tidlig for meg også.. Skal på ferie til Tyrkia på lørdag, har
ikke begynt å tenke på pakkingen ennå, må ta det etter jobb i morgen. Kommer
ihvertfall...
                                 Tønnes Realfsen
      From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
      To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
      Subject: [bergenhifi] Re: SV: Re: Lyttekveld
      Date: Wed, 06 Sep 2006 23:25:21 +0200

      Hei!

      Dette er jo gøy.

      Jeg har nå positiv tilbakemelding fra:

      Lars Sandbakk

      Per Helge Hansen

      Ivar Lorentzen

      Johnny Sætre

      Sven Øyvind

      Roger Jørgensen

      Øyvind Knutsen

      Arvid Alme

      Andreas Misund Berntsen

      t.k.realfsen

      Nils Hordvik

      Eirik Dahl

      Steve Snoots

      Totalt 14 stk inkludert meg selv.

      Jeg tror kanskje vi bør sette en strek der. Og jeg kan vel avsløre at
ikke alle blir sittende i sweetspot, men det er jo ikke nødvendig heller.

      Hvis noen flere har lyst til å komme, så er det litt opp til Lauget. Det
blir som sagt litt fullt, men det er jo ikke noe som plager meg. Derimot kan
det bli litt mye folk - lite lyttetid på eget materiale i sweetspot, mye
prating og støy, tja....Men jeg stiller bare med anlegg og lokale, lauget får
ta en demokratisk avgjørelse på dette. Hva synes dere...????? (Er også litt
spent på hva 14 absorbenter kan gjøre med lyden!!!)

      Det er jo også mulig å ta en seanse til også litt senere.

      Eller blir det gøy med en engelskmann - vi må jo vise hva som er godt
norsk. Med unntak av noen tveak er alt unntatt høytalerne norskprodusert!

      Mvh

      Ole Martin Farsethås, "OMF"

      Laksevåg, tlf 930 67531

        From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
        To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
        Subject: [bergenhifi] SV: Re: Lyttekveld
        Date: Wed, 06 Sep 2006 23:03:24 +0200

        Jeg stiller, og har med meg ett nytt medlem fra England som heter Steve
Snoots.

        Mvh

        Eirik Dahl
            From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
            To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
            Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
            Date: Sat, 02 Sep 2006 14:29:01 +0200

            Hei!

            Hadde tenkt å arrangere en liten klubbkveld hjemme hos meg. Så jeg
tenkte jeg skulle lodde stemningen litt om når det passer.

            Jeg foreslår i utgangspunktet fredag 22 sept.

            Planen er vel egentlig bare å lytte på musikk. Tenkte vi kunne
begynne i 19-20 tiden og egentlig holde på litt utover kvelden/natten. Er ikke
plaget av naboer. Har også relativt stor plass.Tenkte også at vi kunne ta oss
litt godt å drikke i en slik anledning - noen formeninger om dette?

            Anlegget er ikke helt slik det står på nettet - er egentlig
betydelig oppgradert siden den gang. Anlegget blir presentert i kommende
Fidelity - så er jo greit med en liten tilbakemelding fra noen trente ører!

            Bor forøvrig på Laksevåg - ikke så langt fra laksevågsenteret.

            Mvh

            Ole Martin Farsethås ("OMF")

            930 67531