[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Bæreseler

  • From: Nils Hordvik <nilshordvik@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Feb 2011 19:37:58 +0100

Ok, foreløpig står de de trygt hos Kristjan. Det er mange bratte trapper,
med sving, ned til huset hans.
Det har ingen hast med å skaffe dette, de skal sannsynligvis ikke flyttes
helt med det første, men det er flott hvis du forhører deg med de du kjenner
Kjetil.
Med bærestropper tror jeg det er piece of cake, selv for to personer.
Sekkehjul vet jeg ikke engang hva er for noe...(er det en trillebår for
kasser?).

Nils