[bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Fwd: Laugmøte lørdag 1 november

  • From: Ole Kontekst <ole.kontekst@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Oct 2014 21:06:09 +0200

Takk for invitasjon!

Var på Hortenmessen - håper jeg kan komme og dele noen av erfaringene
mine.  Kanskje var det flere av dere som var der også? Uansett en (god) del
vannvittig dyr Hifi og ikke alltid fullt så god lyd. Det var en lettelse og
komme inn på MBL sitt rom; dette var noe  "helt annet" enn alt det
andre...forstår hvorfor Arve (audiophile.no) har investert  stort tross han
er en forsiktig kar. Vel, tror messen har gitt ny drive. HiFi er gøy!
Håper jeg får anledning til og komme!

Mvh
Ole-Petter

Mye vannvittig dyr HiFi - og desverre ikke fullt så god

Ole-Petter Langfeldt Steen