[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Laugsmøte lørdag 3. August

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Jul 2013 20:50:01 +0000

Hei.
Stikker mer enn gjerne utom på lørdag, hvis jeg ellers får ting til å passe her
heime....

Ellers ikke umulig at jeg på kort varsel kaller inn til nytt møte helgen
etter....må bare få sjekket laaangtidsvarselet først....
Har noe nytt, og ellers muligens noe annet på g.........

mvh
Roger

From: tk-realf@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Laugsmøte lørdag 3. August
Date: Tue, 30 Jul 2013 21:16:23 +0200

Hei, det er tydeligvis mye folk på ferie, men what the hell. Blir vi bare et
par- tre stykker så blir det slik-  Invitasjonen går herved ut. Lørdag 3.
august i Nygårdsvegen 165 på Brattholmen. Får drikke litt, evt grille litt og
spille musikk.                                      Mvh Tønnes