[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Fwd: Laugmøte lørdag 1 november

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Nov 2014 17:31:17 +0000

Hei.
Jakob Sandal Sæbø har lyst å invitere på ny bling-bling-lyttekveld, nå i ny og
større leilighet, men han får ikke epost-invitten til å funke som den burde.
Noen der ute som har overskudd og oversikt over maildistribusjonsordningen, og
som kan tenke seg å sjekke opp om han ligger inne der, evt å legge ham til?
Epostadressen til Jakob er: jakobsandal@xxxxxxxxxx
Tror han ser for seg neste helg som alternativ dato, så det hadde vært greit om
han fikk sendt ut invitten i løpet av helgen.

mvh
Roger

Subject: Re: [bergenhifi] Fwd: Laugmøte lørdag 1 november
From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
Date: Wed, 22 Oct 2014 17:24:01 +0200
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Jeg kommer mer enn gjerne.
MvhRoger

Sendt fra min iPhone
Den 22. okt. 2014 kl. 16.50 skrev sven øyvind anderssen
<soanderssen@xxxxxxxxxxx>:

Sendt fra min iPhone
Videresendt melding:

Fra: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
Dato: 22. oktober 2014 kl. 15.31.23 CEST
Til: Bergen Lydlaug <bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx>
Emne: Laugmøte lørdag 1 november

Hei Laugvenner.

Tenkte det var på tiden med et høstmøte i Lauget. Inviterer derfor til treff
hos meg lørdag 1 november fra kl 18 og utover...

Håper mange har mulighet til å ta turen ut til Askøy.

Mvh
Sven Øyvind

Sendt fra min iPhone