[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Besøk hos Audiofreaks?

  • From: Bjorn Omholt <bjornomholt@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2008 19:33:11 +0200

Jeg blir med. Gleder meg til å høre Edge spilleren . OK, det var en spøk. Men
jeg stiller som sagt gjerne.

Mvh,
Bjørn

Date: Tue, 14 Oct 2008 19:19:28 +0200From: ivarlo@xxxxxxxxxxx:
bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi] Besøk hos Audiofreaks?
Hei

Jeg hadde en liten prat med Peter Djordjevic i dag. Han nevnte at han gjerne
ville invitere lydlauget på besøk. Det er vel omtrent ett år siden vi sist var
hos han, så det er sikkert mye nytt og spennende å låne øre til :-)
Han antydet å invitere en gang mellom 11. og 18.november.

Kommer tilbake senere med nærmere info angående tid, sted og utstyr.

mvh
Ivar
Hold kontakten med Windows Live Messenger.
http://clk.atdmt.com/GBL/go/msnnkdre0010000003gbl/direct/01/