[bergenhifi] SV: Re: Hifitreff i tkr Towers 19/9?

  • From: Tønnes Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Aug 2015 22:31:36 +0200

Jada, velkommen skal du være. Det er langt frem, men så travelt som folk har
det nutildags, er det greit å gi beskjed i god tid, imo.

mvh

From: tk-realf@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
CC: Knut.Lundefaret@xxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Hifitreff i tkr Towers 19/9?
Date: Tue, 4 Aug 2015 21:39:51 +0200

Hei alle sammen, Madammen drar til Tyskland, og jeg har huset for meg selv
lørdag 19/9.

Lenge siden vi har hatt noe treff, og jeg lurer på om det er interesse for å
treffes her hos meg for øl, musikk og drøs den dagen. Regner jo med at alle
er tilbake fra ferie etter hvert.

Utstyrsgjennomtrekken her i huset har jo avtatt dramatisk, så jeg kan ikke
huske om SME 20/2 var på plass her ved siste treff. På den annen hånd er
jeg helt sikker på at Audionote IO ii ikke var på plass, ei heller Tannoy
supertweeterne.….

Hvis jeg får ånden over meg, får jeg også gjort noe med ABX- komparatoren
jeg har liggende på dataen.

Mvh Tønnes

_____

Denne e-posten har blitt sjekket for virus av antivirusprogramvare fra Avast

---
Denne e-posten har blitt sjekket for virus av antivirusprogramvare fra Avast