[bergenhifi] Re: Romjulslytting!

  • From: "Lundefaret Knut" <Knut.Lundefaret@xxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jan 2009 22:48:48 +0100

Hei !

Kunne vært kjekt, når er det ? og hvor ?

Mvh Knut

        From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxx
        To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
        Subject: [bergenhifi] Romjulslytting!
        Date: Tue, 2 Dec 2008 09:42:04 +0100

        Hei!

        Har som sagt ikke mulighet til å komme på del 2 heller! Veldig kjedelig
synes jeg da...

        Derimot har jeg lyst til å invitere til litt romjulslytting hos meg.
        Ser for meg Mandag 29. desember hvis noen er interessert.
        Vi kan begynne i 6-7 tiden og holde på utover - jeg har jo ingen naboer
foreløpig.

        Tror foreløpig at jeg setter et tak på 5 stykker - så blir det litt mer
musikk og litt mindre bråk.

        Jeg spiller jo fortsatt på Overkill/DP. Jeg vil vel hevde at det har
skjedd veldig mye siden forrige runde i mai. Først og fremst på homogenitet og
organisk lyd! Det største løftet har jeg hatt nå i høst - og jeg har et lite
tveak til på gang som jeg håper å ha på plass i løpet av et par uker....

        Det hadde uansett vært gøy å få noen tilbakmeldinger på utviklingen og
veien videre!

        Mvh
        Ole Martin

        Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live
Spaces. It's easy! Try it!
<http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us>

JPEG image