[bergenhifi] Re: Medlemsavgift

  • From: Arve Åheim <arve@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 23 Apr 2006 23:10:22 +0200 (CEST)

Eg ser at det vert vanskeleg for meg å reise til Bergen på slike møter, så
eg må nok avstå.
Men lukke til med det fine tiltaket. Det ser ut som det er rimeleg stor
interesse også. Men de får berre stryke meg frå lista. (Sidan de er flinke
å referere møte på hifisentralen, er det råd å sjå aktiviteten likevel,
sjølv om det vert for langt unna)
Helsing Arve