[bergenhifi] Fw: INVITASJON

  • From: "Per Helge Hansen" <prelge@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Nov 2006 09:50:17 +0100

B - O P E N  2 0 0 6  -  Å P E N T  A T E L I E R

HANZEN FOR SALE!

Bergenskunstnerne åpner sine atelierer for publikum

lørdag 18. november og søndag 19. november kl.12-18

Jeg har atelier i tidligere Florvåg ungdomsskole,

ca 4 minutter fra Askøybroen (som forøvrig er nedbetalt og GRATIS fra 18.
november!)

Ring meg på 99 16 87 51 hvis noen kjører seg vill!

Mange maleriske go'biter til diskutable priser,

gjør et kupp og hjelp meg samtidig med å gjøre flyttingen lettere.

Askøy kommune har nemlig bestemt seg for å selge gamleskolen,

men heldigvis har jeg fått et nytt, flott atelier like i nærheten.

Velkommen!

Hilsen Per Helge

www.perhelgehansen.no

JPEG image