kabel til styring af Nikon DSLR

  • From: Mikael Svalgaard <mikael.svalgaard@xxxxxxxxx>
  • To: kafforum@xxxxxxxxxxxxxxxx, astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 14:08:41 +0200

Hej gode astrofolk,
jeg skal snart rejse til Etiopien for at se - og forhåbentlig - fotografere
den kommende totale solformørkelse. Mht. sidstnævnte har jeg en
forespørgsel: er der nogen som kan låne mig et DSUSB kabel sæt som kan
bruges til at styre et Nikon DSLR kamera via PC?

Udstyret består af to dele: selve DSUSB kassen incl. fastmonteret USB kabel
samt et Nikon kabel der sidder mellem kameraet og DSUSB dimsen. Et foto af
begge dele er her:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/16314357/P1060253.jpg

Jeg vil naturligvis passe rigtig godt på det!!!

-mvh. Mikael
www.leif.org/mikael