Time-lapse - natten falder på

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Mar 2013 11:29:32 +0100

Jeg har lavet en time-lapse video af optagelser fra sidste weekend ved
Vesterhavet hvor himlen er dejlig mørk. Jeg kalder den: "Oh - this beautiful
nightfall".
Stjernerne bryder igennem tusmørket, sammen med Mælkevejen og zodiakallyset,
der rager forbi Plejaderne og når Jupiter.
Mange DSO objekter bliver også synlige - og naturligvis det vi alle kender så
godt, SKYERNE kommer naturligvis susende på et tidspunkt.
Min søn havde lige en sang som jeg fik lov at bruge som underlæg, tak til ham.

http://www.youtube.com/watch?v=NMNgxlYFEvU&feature=youtu.be

Mange hilsener
Jesper.