Sker der noget på listen ????

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ASTROLIST <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Dec 2015 19:20:40 +0100

Hej alle,

Måske er facebook mere anvendt i astro regi -borset fra astro-forum.

Københavns Astonomiuske Forening
har en Facebook side som man kan melde sig sig til
I er alle velkome med indlæg der eller bare kikke og hente emner hertil.
https://www.facebook.com/groups/32481326684/
[https://www.facebook.com/groups/32481326684/]

Med venlig hilsen
Søren Jessen