Re: Siderisk tid

  • From: Henrik Rosenørn <hrjo@xxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Mar 2011 12:58:00 +0100

Hej Ole

Hvis du ikke kan finde din computer og den er gået i stykker, hvad skriver
du så mail på? :O)

Men Aalborgs position er 57.050 Nord og 9.933 Øst

Du kan downloade et siderisk ur på
http://www.radiosky.com/sidclockdownload.html
eller du kan se den online for din præcise position på
http://www.jgiesen.de/astro/astroJS/siderealClock/

Mvh Henrik