SV: binoviewer test.

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Nov 2010 18:09:06 +0100

Hej Ole,

Ang. " mit oprindelige indlæg"

Ja hvis emne tråden her ændres, bør emnetitlen også ændres tilsvarende!

F.eks. fra Binoviewer til Binoviewer-okuklarer eller okularer

Ang. test af Binoviewer vil jeg fra midt i næste uge have mulighed for at
prøve en

Binoviewer med 2 x 35 mm okularer fra Baader

http://www.baader-planetarium.de/sektion/s32/s32.htm

http://www.baader-planetarium.de/sektion/s22/s22.htm#114zoll

Men der er jo langt i mellem os, med mindre du kommer til Sjælland

med et udvalg af testobjekter inden for en nær fremtid.

IBKF, er der nogen på sjælland der da vil melde sig med binoviewers?

mvh

Søren Jessen