SV: Resultater: Asteroide-okkultation 472-Roma

  • From: "Jens Jacobsen" <skaar@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Jul 2010 23:57:43 +0200

Hej Mogens.

Jeg var klar i Egeskov, men som mange andre i Jylland var jeg forhindret
af skyer mod syd. Skydækket var totalt fra ca 60 grader over den
nordlige horisont, og så hele vejen mod syd, desværre. Jeg ville dog
have forventet at observatører længere mod nord skulle have haft om ikke
klart vejr, så dog huller i skyerne med mulighed for observationer.

Mvh
Jens Jacobsen