Re: Re: Oven over al ting, er himlen klar

  • From: "Erik Klausen" <ekl@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 17 Apr 2010 16:09:51 +0200

On 17/04/2010 11:53 "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx> wrote:

> Hvis det er et billede eller anden grafik, så blokeres den
> slags filer på Astrolist-serveren.

Nej, det var nu helt almindelig tekst. Men når jeg sender fra min
mailklient, via one.com, til Astrolist, så sker der sære ting. Det er
sket før, kan jeg huske nu. Nu forsøger jeg fra one.com's web-klient.

Det jeg ville sige, var:

Hej alle.

Er det ikke bare kreperligt? Nu hvor himlen er tømt for fly, burde vi
have klart vejr, så vi kunne nyde de ekstra klare nætter.

Jeg kan huske en beretning fra september 2001, hvor en fyr var taget ud
i den amerikanske ørken (okay, en af dem...) og havde glædet sig over
hvor usædvanligt klar himlen var. Da han kom hjem hørte han om angrebene
på World Trade Center og flyveforbudet i dagene derefter. Det var
grunden til at himlen havde været så usædvanligt klar.

Så vi burde kunne få nogle fantastisk klare nætter for tiden; der er
bare det med skyerne.

Det er lige til at ærgre sig over. Og det nytter nu ikke at ærgre sig,
så egentligt skulle I ikke have læst denne mail.

mvh.

Erik Klausen