Re: Perseider lørdag morgen

  • From: Jørgen Albertsen <jorgen.albertsen@xxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Aug 2012 22:45:51 +0200

Hej Søren,

vi holdt Perseidetræf søndag KL 22-23.30 på stranden i Greve, men jeg synes
der var meget lidt aktivitet.
Højdepunktet var derfor ISS som ankom planmæssigt KL 22.52 - til trods for
at der ikke var meget "skud" i den.
Ved 2330-tiden drev der skyer ind fra Ø. Vi talte ca 4 meteorer i timen, men
med lyset over København som kulisse skal man nok ikke vente sig meget mere.

mvh  Jørgen