OT: Gratis e-Bog - "Bedre feriebilleder"

  • From: "Henrik Delfer" <henrik@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Jun 2011 02:15:01 +0200

Denne mail er voldsomt Off-Topic for denne mail-liste, s=E5 jeg =
undskylder p=E5
forh=E5nd, jeg laver lidt reklame for mit seneste projekt...

=20

Det sidste stykke tid har jeg arbejdet h=E5rdt p=E5 at skrive en lille =
e-bog:
"Bedre feriebilleder". Den handler om=85 at tage bedre feriebilleder. =
Bogen er
p=E5 110 sider, og giver - i tekst og billeder - r=E5d om, hvordan du =
kan l=E6re
at tage bedre og mere engagerende billeder p=E5 din ferie.
<http://www.facebook.com/pages/fotoprofil/217018984989722?sk=3Dapp_190322=
54433
3196>=20

=20

Bogen er helt GRATIS, men for at kunne downloade bogen skal du indikere =
du
synes godt om min side p=E5 Facebook - "noget for noget" som man siger=20

=20

Bogen handler som udgangspunkt om feriebilleder, men den er ogs=E5 =
relevant i
andre sammenh=E6nge. De billeder jeg viser i bogen er alle (med et par =
f=E5
undtagelser) taget uden brug af blitz, eller andet s=E6rligt udstyr, og =
jeg
har medtaget en masse billeder taget med et ganske almindeligt =
kompaktkamera
- for netop at vise, man ikke beh=F8ver et professionelt kamera for at =
tage
gode billeder.

=20

I bogen vil du ogs=E5 finde information om en fotokonkurrence, jeg =
afvikler
hen over sommeren, hvor du bl.a. kan vinde et Nikon Coolpix s8100 =
kompakt
digitalkamera, en 1,5kg tung fotobog eller en DVD om fototeknik.

=20

Desuden finder du en rabatkode, der vil give dig 15 % rabat p=E5 alle =
Lowepros
fototasker. Rabatkoden g=E6lder frem til d. 15/6-2011.

=20

Jeg har fors=F8gt at give bogen indholdsm=E6ssig v=E6rdi, som incitament =
for at f=E5
nogle flere, der "Synes godt om" min nye side p=E5 Facebook. Derfor =
henstiller
jeg ogs=E5 til, at man undlader at sende kopier af bogen til sine venner =
og
bekendte, men at man i stedet anbefaler dem at bes=F8ge min side og selv
downloade e-bogen.

=20

S=E5: Bes=F8g min side p=E5 Facebook
<http://www.facebook.com/pages/fotoprofil/217018984989722?sk=3Dapp_190322=
54433
3196> , hvis du kunne t=E6nke dig at l=E6se bogen, deltage i =
fotokonkurrencen,
og/eller f=E5 lidt ekstra rabat p=E5 en fototaske.

=20

P=E5 forh=E5nd tak :-)

=20

=20