Re: Ny blog om lysforurening

  • From: Frank Sørensen <astronom@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 02 Jan 2013 18:57:06 +0100

Hej Per,

Det ser rigtig spændende ud. Der er allerede mange spændende artikler.

Jeg kan lige supplere med at din udmærkede blog kan følges som via RSS
feed, så den automatisk kan indgå i den daglige strøm på fx
reader.google.com. Linket er

http://lysforurening.wordpress.com/feed/
<view-source:http://lysforurening.wordpress.com/feed/>

Godt nytår