Kursus og laserpointer

  • From: Poul-Erik Jørgensen <astronomi@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 17:43:57 +0200

Hejsa.

Jeg har via forskellige kontakter forespurgt om nogen kendte til
uddannelse/kurser ect. ala:
http://www.silkeborghojskole.dk/Astronomikursus.pdf  Dog uden positivt svar,
så derfor denne venlige forespørgelse.

Min virksomhed tilbyder mig 10 dages fuldt betalt uddannelse efter eget valg
og jeg er jo bidt af astronomien så jeg er meget interesseret hvis nogen kan
hitte på noget som kan komme på Undervisning, foredrag, kurser som jeg kan
deltage i, med et astronomisk eller astrofysisk indhold?  Det skal blot være
i Danmark og ikke i børnenes sommerferie.

[reklame uden egen økonomisk interesse] - Derudover så er jeg faldte over et
godt tilbud på laserpointer fra et firma jeg selv har købt at tidligere. Så
derfor dette lille hint til en mulig god handle:
http://www.dknud.dk/laser-pointer-c-44.html?osCsid=7fd7161a96358c39785c943bd4bfd7d5

Det var alt for denne gang,

Venlig hilsen

Poul-Erik Jørgensen