Ignorer denne post - Re: Final: TEST 3.2 jeg kan læses ok på min TDC web mail ,men ikke på min stationære

  • From: John Ståhle <John.Staahle@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Nov 2009 15:19:50 -0300

Thunderbird har en indstilling for at sende plain text til bestemte domains.

Jeg havde sat vor gamle leverandør, sunsite, til dette, men havde glemt
at tilføje freelists.org og dette er formentlig årsagen til mine
(forhåbentlig nu overståede problemer med ÆØÅ æøå ...

Vi får se med denne post

--
Saludos Cordiales, Med venlig hilsen, Yours sincerely, Mit freundlichen
Grüßen,

John Ståhle . Lavalle 35 . Torre Sur 8:11 . Barrio Centro . Tercera
Sección . 5500 Mendoza . Argentina