[anagnorisi] Προώθ.: Re: Teleftaia Enoxlisi

  • From: Stefanos Kargas <tsoustis@xxxxxxx>
  • To: anagnorisi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 May 2006 23:48:42 +0300

----- Προώθηση μηνύματος από iordanis@xxxxxx -----
Ημερομηνία:Fri, 19 May 2006 15:23:08 +0300
    Από:Iordanis Mpiperis <iordanis@xxxxxx>
Απάντηση-Προς:Iordanis Mpiperis <iordanis@xxxxxx>
 Θέμα:Re: Teleftaia Enoxlisi
    Προς:tsoustis@xxxxxxx

tsoustis@xxxxxxx wrote:

> [...]
>
>Diavasa To Help Gia Afta Kai Exei Mpolika Pragmata
>
>Ekana Ena Diktyo Me Tin Entoli network(13,2) Gia 13 Eisodous (Oi Eisodoi Apo To
wine.data)
>Kai 2 Layers As Poume. To bias Apoti Katalava Einai Ta Gamma Kai Ta Thita.
>Diavasa Kai Ta Ypoloipa Kai Den Katalava Ti Einai Ta:
>

>biasConnect -- numLayers-by-1 Boolean vector, zeros
>
>inputConnect -- numLayers-by-numInputs Boolean matrix, zeros
>
>layerConnect -- numLayers-by-numLayers Boolean matrix, zeros
>
>outputConnect -- 1-by-numLayers Boolean vector, zeros
>
>targetConnect -- 1-by-numLayers Boolean vector, zeros

Oute ki egv jerv ti shmainoyn ayta. H ekdosh toy MATLAB poy
xrhsimopoioysa tote tvra den ta eixe. Psakse sto help gia perceptron
networks. Einai ta pio apla kai ta pio eykola. Des tis entoles newp,
learnp kai trainp

>Ti Ennoei Connect? Mipos Einai O Arithmos Ton Nevronon.
>An Mporeis Kane Mou Ena Paradeigma.
>Pos Orizo Ton Arithmo Ton Nevronon Kathe Stromatos?

Ola ayta ta exei to help. Opvs katalabaineis einai ligo dyskolo na
psaxnv sto help gia na soy dvsv paradeigma. Sorry poy de mporv na
boh8hsv parapanv.

----- Τέλος προωθημένου μηνύματος -----