[aenda] Re: xornadas dia da terra

  • From: maria ortega montoliu <mawasua@xxxxxxxxxxx>
  • To: mail list <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Apr 2010 22:48:15 +0200

Están muy bien los temas de las charlas, a mi me parece q estaría muy bien
poner sello de AENDA pero no se si es muy honrado q votemos nosotros eso, me
refiero a q solo tú estas en ese proyecto y la gente del CAF, asi q si a ti y a
esa gente os parece bien , x mi parte también, q decis los demás???pasarlo
bien, q aki en lugo hace uin frio de muerte...

Date: Thu, 25 Mar 2010 14:57:47 +0100
Subject: [aenda] xornadas dia da terra
From: raquelnb89@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

Ola a todas/os.
 Mándovos este correo,como xa vos comentei a alguns de vós,  por motivo dunhas
xornadas que estou a organizar con máis xente dos comités.
No archivo adxunto explicovos a temática das xornadas e as fechas, así un pouco
por riba,  porque xa houbo algunha modificación, pero non é relevante.

O que viña a decirvos era se estabades interesados a facelas en nome de AENDA e
Comités.
Para iso valorade un pouco a temática, inda que persoalmente creo que nos poden
interesar xa que a finalidade destas, e informar criticamente dos modelos de
produccion actuais. Bueno eu creo que está ben explicado no documento.

Calquera dúbida xa sabedes...avisádeme. E se estades interesados xa vos mando
un correo máis actualizado co nome dos poñentes e o título da charla que van a
facer.
Ah un cambio que hai que mencionar: a charla do mércores pásase para o luns 26
e ese día ao quedar libre farase unha excursión.

Agradeceríavos que me respostásedes pronto porque ó volver de semana santa
empezaremos cos carteis e todo iso, ademáis temos que pedir subvencións, e
cambia moito se se piden para a asociación...weno todas esas cousas nas que si
hai alguén que sepa do tema e queira colaborar estupendo :)

Non me enrollo máis. Un saudo

Recibe en tu móvil un SMS con tu Hotmail recibido. ¡Date de alta ya!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/