[aenda] Re: reunion, cartel ruta, bienestar

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Oct 2011 22:39:23 +0000

vale, pero non cho mando ainda xk a ora non a teño moi clara que descubrin oxe
q na guia repsol ata o punto de inicio marca 1hora 45min e se e asi deberiamos
sair antes; o mercores fagoa e dpois xa mando a modificacion se cambio a hora

Date: Mon, 24 Oct 2011 22:30:35 +0200
Subject: [aenda] Re: reunion, cartel ruta, bienestar
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

Ola! Se mandas o cartel como pdf cólgoo xa no blog... é que así a min sáeme
todo montado porque teño open office... veña!!

El 24 de octubre de 2011 14:27, Emma Nerea González Pérez
<emmanerea89@xxxxxxxxxxx> escribió:

Era pa comentar de cambiar a reunion xk e probable q o mercores a maña faga a
ruta, x certo, se alguen o mercores prefire en vez de ir a clase andar baixo a
chuvia unhas horiñas comigo q avise, enton dame igual o martes ou xoves; mellor
o xoves pa dar tempo pa avisar non? alguen non pode?

enviovos o cartel, q vos parece?
aniano, ese dia creo q e o magosto dos comites,mira e o día q estaba previsto
pero mais tarde?as 20 ou as 21?