[aenda] reunion URXENTE!!!

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Nov 2011 20:43:22 +0000

maña a esa hora ana non pode e creo q ari tp. enton q vos parece facela maña as
12? ou senon á noite noutro lado, como as 22 na casa de alguen (ofrezo a miña).
sei q e moi xusto de tempo avisar agora pero quen non me conteste xaki avisoo o
movil. Falei con rebe de facer a reunion cos caf o mercores as 20.30 no seu
local, non fai falta q vaiamos todos, eu podo ir; pero pa iso temos q ter nos
falado como queremos comezar a enfocar o tema do centro de experimentacion; por
iso me estou dando presa pa facer a nosa reunion.
quen se entere que diga as oras que pode e quen non conteste chamoo.