[aenda] papel quen somos

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Oct 2011 09:16:02 +0000

envíovos o boceto, dicídeme que vos parece, se ai algo que sone raro ou se debo
poñer algo máis ou menos, sinto facelo tan xusta que o fun deixando... maña
aniano ó longo da mañá lévocho vale?
outra cousa, eu oxe non podo quedar pa organizar o da recollida pero sería
interesante que alguen comprobara se estan no local os carteis, e no caso de
que non esten facer algun que poña RECOLLIDA DE PIENSO. senon eu maña en clase
miro. eu teño as huchas e as camisetas que xa baixo maña.
A e recordade levar a camiseta de AENDA posta!!!!